ŞİKAYETLER VE İTİRAZLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ PROSEDÜRÜ
UYGULAMA 2.1. İtiraz ve Şikayetlerin Alınması Müşteriler veya ilgili taraflar, itiraz ve şikayetlerini yazılı veya sözlü olarak bildirirler. Şikayeti alan personel, şikayeti Genel Koordinatör ve/veya Kalite Yöneticisine bildirir. İtiraz veya şikayetin açık olmaması durumunda, Gen...
AB, tamponları daha mukavemetli hale getiriyor
Sektörün önde gelen yayın organlarından Transmedya.com internet sitesinde Hasan Karakurt’la firmamız Genel Koordinatör’ü Göktürk Perik UNECE R-58.03 ve getirdiği yenilikler hakkında konuştu. Yazının tamamına buradan ulaşabilirsiniz....
Korunmasız Yol Kullanıcıları için 2 Yeni ECE Regülasyonu Yayınlandı
Birleşmiş Milletler Avrupa Ekonomik Komisyonu (UN ECE) yakın zamanda, sürücülerin savunmasız yol kullanıcıları, yani yayalar ve bisikletliler ile çarpışmalardan kaçınmalarına yardımcı olmayı amaçlayan sistemleri kapsayan iki yeni BM ECE Yönetmeliği yayınladı. Bu Yönetmelikle...
Camp & Caravan Dergisinde Yayınlanan Yazımız
Camp ve Caravan dergisi Haziran-Temmuz 2021 sayısında karavan üretimi ve tadilatı konusunda faaliyet gösteren üreticilerin belgelendirme konusunda dikkat etmeleri gereken konulardan bahsettik, yazının tamamına aşağıdaki linkten ya da görsel üzerinden ulaşabilirsiniz. Camp&Caravan ...
Selam
Biz Geldik!...