GreaTest Belgelendirme A.Ş.'ye Hoşgeldiniz

  • Türkçe
  • English
  • Deutsch

MİSYONUMUZ

Misyonumuz ve Kalite Politikamız

Merkez: Kocaeli
Şube: Ankara, İzmir, Sakarya

SAHİP OLDUĞUMUZ TECRÜBEYLE, SEKTÖRDE ADIM ADIM BÜYÜYORUZ.

Global gereksinimleri yerel uzmanlıkla birleştirerek günlük rekabetten uzak süreklilik arz eden birliktelikler kurmaktır.

GREA TEST VE BELGELENDİRME A.Ş. olarak Kalite Politikamız;

 Müşterilerin ihtiyaçlarının karşılanabilmesi için, zamanında, uygun fiyatla, arzu edilen nitelikte ve bağımsızlık, tarafsızlık, eşitlik, gizlilik ilkelerine bağlı kalarak hizmet sunmak,

 Dürüstlük ve tarafsızlık ilkesini ön planda tutarak oluşturduğu Kalite Politikasının uygulanmasını sağlayarak GREATEST’in dünyada güvenilirliği ve saygınlığıyla tanınan örnek bir muayene kuruluşu olmasını sağlamaktır.

 ISO/IEC 17020:2012 standardı ve A tipi Muayene Kuruluşunun gerektirdiği yasal, mevzuat şartlarına, Gizlilik, Bağımsızlık ve Tarafsızlık ilkesine uygun faaliyetlerini sürdürmek,

 Sürekli gelişme için gerekli teknolojik yatırımları ve eğitimleri sağlayarak kalite sistemini ve üretim verimliliğini iyileştirilmesini sağlamak,

 Tüm müşterilerimize eşit mesafede; coğrafi bölge, sosyal çevre ve siyasal yaklaşımlar açısından hiçbir fark gözetmeksizin adil bir hizmet vermek,

 Faaliyetlerimizi etkileyebilecek bütün personelin, içeriden veya dışarıdan, tarafsızlığını tehlikeye atacak ticari, mali ve diğer baskılara maruz kalmasına ve muayene personelimizin kararlarının etkilenmesine izin vermemek,

 Herhangi bir kurum, kuruluş veya müşterimizle aramızda tarafsızlığımızı etkileyecek mali, ticari, müşteri yönlendirme veya çıkar amaçlı bir ilişki içinde bulunmamak,

 Tam bağımsızlık ve tarafsızlığı etkilememek için finansal konuları, muayene faaliyetlerinden ayrı yürütmek,

 Tüm çalışanların katılımını sağlayarak personelimizin teknik ve kişisel gelişimlerine katkıda bulunabilmek açısından eğitimler düzenlemek ve gelişimlerini takip etmek,

 Personelin yetkilendirildiği konularda yetkinliğinin sürekliliğini sağlamak,

 Tüm çalışanlarımızı, verdiğimiz hizmetin kalitesini olumsuz yönde etkileyebilecek her türlü ticari, mali ve diğer baskılardan uzak tutmak,